(097) 3411-062
(050) 260-6262
(063) 6430-062
(067) 382-62-62

Відгуки

Ви також можете позвонити нам на номер (098)680-25-49 або написати листа на пошту taxi062@inbox.ru

Натисніть тут, щоб залишити відгук! Натисніть тут, щоб оцінити якість обслуговування

Вы можете прокоментувати роботу "Стильного таксі" і висловити Ваші пропозиції, побажання і зауваження. Оцініть, будь ласка, якість послуг по наступним критеріям в балах от 1 до 5, где 5 - найвищий бал.

робота диспетчерської служби
поведінка водія
охайний зовнішній вигляд водія
технічний стан автомобіля
знання водієм маршруту
чистота салону
дотримання водієм ПДД
порядок в салоні
вартість поїздки
швидкість подачі
видача решти
 
Ваше ім`я *
E-mail *
Телефон
Вирішіть наступний приклад*   7+1=
* - Обов`язкові для заповнення поля
 

Всі пропозиції та зауваження розглядаються в обов`язковому порядку.
Компанія залишає за собою право вирішувати, чи робити дзвінки й вступати в переписку з відвідувачами сайту.



Написав(ла): Юрій [2017-07-25 10:39]
Збільшіть автопарк, через раз відповідають, що не можуть знайти машини. Викликаю в центральні райони

Admin: Юрій, працюємо над цим. Але саме зараз така пора року, що багато водіїв поїхали на море. Дякуємо за відгук!
Залишити коментар


Написав(ла): Костя [2017-05-12 11:25]
Скажите пожалуйста тарифы на грузовые перевозки, правильные или изменились?

admin: Тарифы пока не менялись. Но могут быть доплаты, если вы вызываете в отдаленные района или дачные массивы.
Залишити коментар


Написав(ла): Богдан [2017-03-11 11:27]
Акцій по п\'ятницям більше не буде?

admin: Доброго дня, Богдане! Так, акція по п\'ятницям наразі закінчена.

Богдан: А виграним виграшем ще можна скористатись?

admin: За цією інформацією, будь ласка, зверніться в ресторан, в якому ви виграли вечерю.

Богдан: Звернувся, сказали що спізнився, навіть не дозволили використати виграш за 3 березня :)))
Залишити коментар


Написав(ла): ирина [2017-02-18 20:45]
скажіть будь-ласка можна востановити пароль особистого кабінету,а то я забула і не можу ввійти((дякую

admin: Так, можна. Передзвоніть на диспетчерську, після деяких питань диспетчера Вам відновлять пароль.
Залишити коментар


Написав(ла): Диана [2017-02-14 06:01]
Доброе утро , хочу сказать что работа диспетчеров особенно сегодняшних в ночь очень плохая , все смены не отказывают в поиске машины ( особенно абоненту который ездит каждый день!) , а данная смена прям прошенная !!!!
Залишити коментар


Написав(ла): Вадим [2017-01-23 08:17]
Что делать если пропали все смс за 2016 год с выиграными по акциям походами в шпигеля и в браму? (на телефоне слетела прошивка). можно их как-то востановить?

admin: Здравствуйте, Вадим! К сожалению, ничего сделать невозможно.
Залишити коментар


Написав(ла): Надія [2017-01-22 12:43]
Добрий день! Чому ваші оператори завжди відповідають російською мовою? Це якась дивна принципова позиція?

admin: Вітаємо вас, пані Надіє! Ні, це не принципова позиція. Мабуть вони спілкуються російською тому що більшість наших клієнтів обирають цю мову спілкування. Наші оператори мають вказівку спілкуватись мовою співрозмовника.

Надія: Цікаво, а як саме вони обирають, коли диспетчер завжди першим починає розмову недержавною мовою? Взагалі дуже дивно таке писати, коли йдеться про очевидні і прості речі :ми живем в Україні, державною мовою і рідною для більшості є українська мова, тому логічно, що обслуговування має проводитися українською мовою (звучить трохи як для діток на занятті з логіки))) А серйозно,то використання у регіоні російської мови як регіональної не приймалося, а споживач не надавав згоди працівникам суб\"єкта господарювання спілкуватися з ним російською мовою, то обслуговування недержавною мовою є неправомірним. Обов\"язок суб\"єкта господарювання здійснювати обслуговування споживача державною тобто українською мовою. Однак якщо місцевою радою було б прийняте відповідне рішення і російська мова була б регіональною, то суб\"єкти господарювання мають забезпечити спілкування зі споживачем за його проханням(вимогою) такою мовою.Тобто навіть в другому малоймовірному варіанті, перевага на боці україномовних)
Залишити коментар


Написав(ла): Антон [2016-08-09 09:44]
Добрий день. В особистому кабінеті не працює звіт по поїздкам. Номер абонента 6372.

admin: Доброго дня! Так, це зв`язано з переходом на інший сервер. Найближчим часом все запрацює. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

ирина: скажіть будь-ласка можна востановити пароль особистого кабінету,а то я забула і не можу ввійти((дякую
Залишити коментар


Написав(ла): Світлана [2016-07-21 10:45]
почему когда я вызываю льготную с интернета ни одна машина еще не приехала да и обычные тоже не едут вопрос Вы ставите абонентов в черный список ??????

admin: Здравствуйте, Светлана! Исходя из статистики поездок по вашему абоненту, с начала месяца было 6 заказов, из низ 3 по льготной. Мы заносим некоторых абонентов в черный список, но Вас там нет.

світлана : спасибо за ответ !
Залишити коментар


Написав(ла): Ірина [2016-03-14 13:30]
Доброго дня, я не можу ввійти в особистий кабінет. Мені видає сторінку, де пише, що мені потрібно авторизуватись як абонент, і щоб я поширила інформацію через соцмережі. Номер абонента 7711

admin: Доброго дня! В зв`язку з DDoS-атаками, доступ в особистий кабінет тимчасово обмежений. Найближчим часом його буде відновлено. Вибачте за незручності.
Залишити коментар


Написав(ла): 3474 [2016-03-08 13:06]
добрий день, я зробив 4 замовлення але відображається тільки 2, чому?

admin: Добрий день! Який у Вас номер абонента?

3474: 3474

admin: Вже всі поїздки відображаються коректно. На майбутнє, нагадую, що в розіграші не беруть участь пільгові поїздки.
Залишити коментар


Написав(ла): Сергій [2015-12-22 13:57]
Для зручності користування (виклик таксі випадково) прошу повернути пароль СМС який приходить на телефон для замовлення таксі.

admin: Сергію, тимчасово смс підтвердження не доступно, в зв`язку з проблемами з боку оператора, коли воно не приходило взагалі. Незабаром смс підтвердження буде поновлено. Дякуємо!
Залишити коментар


Написав(ла): Диана [2015-11-23 17:18]
Добрый вечер , хочу выразить отдельную благодарность водителю 213 который вез сегодня меня и ребенка и благодаря своему профессионализму смог избежать серьезного ДТП , спасибо Вам 213 огромное за ответственное отношение к работе и пассажирам, всего Вам наилучшего ))))
Залишити коментар


Написав(ла): Сергій [2015-10-20 09:21]
При вході в систему пише неввірний логін або пароль. В чому причина?

admin: Сергію, напишіть на пошту taxi062@inbox.ru Ваш номер абонента або зателефонуйте за номером (067) 742-34-11, виправимо помилку. Скоріше за все, Ви вводите пароль в неправильному форматі.
Залишити коментар


Написав(ла): 533 [2015-08-17 21:14]
Доброї ночі. Забула пароль. Неможу потрапити у свій кабінет. Як можна відновити пароль? Дякую.

admin: Доброго дня! Перевірте Вашу поштову скриньку. Дякую!
Залишити коментар


Написав(ла): 6449 [2015-07-23 14:04]
Просто хочеться чесної боротьби у Ваших конкурсах а не намагатися якимись шляхами зробити це на користь одного.

admin: В якості компенсації додав Вам поїздку.
Залишити коментар


Написав(ла): 6449 [2015-07-23 13:39]
Якось це все неправильно. Визиваючи таксі в онлайн сьогодні 23.07.2015 р. двічі СМС на телефон не надходить. Це спеціальний тролінг?

admin: Нажаль та сама проблема виникла сьогодні у деяких інших наших абонентів. Думаю це проблема з боку оператора зв`язку або сервісу, що відсилає ці смс-ки (turbosms.ua). Наразі все працює нормально! Вибачте за незручності, що сталися не з нашої вини.
Залишити коментар


Написав(ла): 6388 [2015-07-07 18:02]
Не хотелось бы быть предвзятой, но сегодняшняя поездка оказалась самой худшей за все время. 1.Машина в стремном техническом состоянии. Вибрация во время движения создает впечатление, что прямо на ходу что-то отвалится. 2. Я понимаю, что на улице очень жарко, но демонстрация тела водителя в растегнутой рубашке не прибавляет оптимизма.. 3. Фраза :Нет сдачи! вынудила меня с тяжелой сумкой и ребенком идти в магазин и разменивать деньги. При этом водитель сидел в машине и даже не потрудился выйти чтобы взять оплату. Лениво-небрежно отсчитал сдачу. Возможно, его так возмутило, что поездка была льготной, не знаю. Но впечатления у меня лично остались \"незабываемыми\". Искренне надеюсь, что это всего лишь досадное исключение, ибо до сих пор впечатления о службе 1562 были только хорошими.

admin: Простите нас за столь досадное недоразумение. С водителем проведена соответствующая воспитательная работа. Обещаем, что с нашей стороны, впредь, будет сделано все, чтобы Вы были довольны нашим обслуживанием.
Залишити коментар


Написав(ла): максим [2015-07-06 13:00]
а самому можно поменять там нужно сахранить нажать правильно

admin: Да, попробуйте, должно получиться.
Залишити коментар


Написав(ла): максим [2015-07-05 16:42]
можно званить заказывать с любого номера телефона если я абонент а на саййте я могу поменять номер и имя кто буде пользоватся такси

admin: Скиньте мне на почту имя, фамилию, номер телефона и абонента Вашей супруги, я все поменяю.taxi062@inbox.ru
Залишити коментар


Написав(ла): максим [2015-07-04 19:11]
спасибо за помощ я могу передать своей жене свой новый абонент чтобы она пользовалась и как ето зделать

admin: Не за что. Просто сообщите ей новый номер абонента и пароль.
Залишити коментар


Написав(ла): максим [2015-07-04 15:50]
абонент 6428 почему я не могу зайти на свою страничку пишет что не верный логин и пароль пришлось зарегистрироватся снова разберитесь

admin: Скорее всего Вы неправильно вводили пароль. Выслал Вам на телефон. Всего хорошего!
Залишити коментар


Написав(ла): Сергій [2015-05-27 11:56]
Доброго дня абонент 6449 прошу на мої дзвінки та заявки в електронному вигляді не викликати таксі з позивним 15.

admin: Доброго дня! Ваше побажання виконано. Будь ласка, зверніть увагу на лист в електронній пошті. Дякуємо!
Залишити коментар


Написав(ла): Александр [2015-05-24 06:14]
Здравствуйте! А как у вас можно заказать определённую машинку? Мы около полугода назад ездили в Киев тем желтым бусом, что у вас в разделе автопарк, и хотим его заказать для поездки на море...

admin: Здравствуйте! Позвоните на диспетчерскую, скажите какая машина и на когда вам нужна. Спасибо!
Залишити коментар


Написав(ла): максим [2015-05-01 14:33]
абонент 6428 здравствуйте если я заказываю через онлайн предварительный заказ как я буду знать и какая гарантия что приедет указаное число и время такси можно ответ

admin: Здравствуйте! За 15 минут до подачи такси Вам прийдет СМС сообщение. Гарантия 100%
Залишити коментар


Написав(ла): максим [2015-04-22 14:55]
абонент 6428 я зашол в особистий кабинет ничего не исправили написано что пять поездок зделал и одна осталось до льготной а вы написали что исправили куда мне подойти и разобратся я зделал 3 поездки один отказ был куда мне подойти или 2 поездки подарок дописали

admin: Уважаемый Максим, мы устранили саму проблему, но забыли уменьшить количество ваших поездок. Сейчас это тоже устранено. Так что никуда подходить и разбираться смысла нет. У вас три выполненных поездки и один раз вам было отказано, итого четыре. Хорошего дня, Максим!
Залишити коментар


Написав(ла): максим [2015-04-21 18:27]
абонент 6428 почему у меня написано всего 5 поездок до льготной 1 если я зделал 3 поездки разберитесь

admin: Здравствуйте, Максим. Да, была такая проблема. Абоненту отмечалось две поездки, если не было свободной машины. Теперь этот недостаток исправлен. Спасибо Вам.
Залишити коментар


Написав(ла): максим [2015-04-18 07:50]
где писать в онлайн завке про оплату карточкой и как я буду знать про подачу машины

admin: Пишите в \"Додаткова інформація\". Вам прийдет СМС сообщение сразу после оформления заказа.
Залишити коментар


Написав(ла): Вадим [2015-04-03 17:12]
Вызов такси через приложение под android идет как on-line заказ ?

admin: Нет, там другая бонусная система. Там идет розыгрыш пополнения 50 грн на мобильный среди трех участников.
Залишити коментар


Написав(ла): Вадим [2015-03-27 15:41]
хотелось бы при вызове такси чтобы приходила СМС не только через сколько будет машина, а как в Киеве + марка, цвет и номер, чтобы не бегать и не искать, ведь не все машины ездят с фишками 1562.

admin: К сожалению, сейчас эта функция не доступна, так как программа вызова такси онлайн и рабочая программа не связаны друг с другом. Но мы озадачили наших программистов этим вопросом. Спасибо!
Залишити коментар


Написав(ла): Вадим [2015-03-06 18:14]
Вызвал на абонента машину к детской больнице. Приехал бус, если его бусом можно назвать, а не ведром с болтами. У людей копейки 70-ых годов в идеальнишем состоянии. Жена с ребенком сели в салон - там газовая камера от сигарет - видать водителю Освенцим или Майданек нравиться. я думаю, нужно иметь хоть капельку уважения к пассажирам, чтобы брать заказ на детскую больницу и приехать на передвижной газовой камере. По отчету по поездкам - позывной 128. Серега или бригадиры разберитесь плиз!

Серёга: Здравствуй, Вадим! Мы сейчас активно ведем борьбу с курением наших водителей, но на данном этапе просим Клиентов уточнять при вызове, что нужна машина с некурящим водителем. Спасибо, что пользуетесь нашими услугами!
Залишити коментар


Написав(ла): Профессионал [2015-03-02 07:28]
Здравствуйте. Удобнее было бы информировать пасажыра о прибытие авто на место или непосредственно связь с водителем даже в городской местности. Учитывая транспортный коллапс, не очень приятно выйти через 5мин. и постоять с ребёнком ещё парочку в дождь или снег, ситуации разные бывают, как и со стороны водителей, так и пассажиров! Процветания Вам!

admin: Здравствуйте! В ближайшее время это будет реализовано, наши программисты уже занимаются. Спасибо за добрые пожелания, Вам также всего хорошего. С уважением, такси 626262!
Залишити коментар


Написав(ла): Виктор [2015-02-12 06:57]
Позывной 83. Машина Дэу. 1. Фишка на заднем сидении - отгадай сам когда приехало, что это такси 626262. 2. Места для ног в машине на задней сидушке, что с трудом маленький ребенок поместится. 3. Едеш, что на брычке. 4. Про терминал для карточек - вообще молчу. ДЕЛАЙТЕ ОСМОТР МАШИН НА СЛУЖБЕ ХОТЯ БЫ РАЗ В КВАРТАЛ, А ЛУЧШЕ РАЗ В МЕСЯЦ!!!

admin: Многоуважаемый Виктор! За отсутствие шашки на крыше автомобиля водитель уже наказан. По поводу остальных претензий, честно говоря, они мне не понятны;( Место для ног в автомобиле марки Дэу Ланос предусмотрено конструкцией и вполне хватает для взрослых людей ростом 2 метра. Почему Вы решили умолчать про терминал для карточек, мне также не понятно, будьте добры уточнить, что именно с ним не так! Осмотр автомобилей проходит раз в месяц. Благодарны за Ваш отзыв. С уважением, администрация такси 626262.
Залишити коментар


Написав(ла): Вася [2015-02-03 14:46]
ви тільки позитивні коменти відображаете?

admin: Ми всі коментарі публікуємо, якщо є телефон коментатора або його пошта.
Залишити коментар


Написав(ла): Євген [2015-01-31 22:54]
Звіт по поїздках не працює вже 2-й тиждень,полагодьте. Аб.5692.

admin: Звіт працює, просто ми перейшли на нове програмне забезпечення і в звіті видно тільки ті поїздки, що Ви замовляли після 5-го січня.
Залишити коментар


Написав(ла): Oleksandr [2015-01-27 19:54]
При реєстрації на вашому сайті, я можу получити якось абоненську картку, чи у ви не видаєте їх ???

admin: Для зручності і запобігання втрати у нас абонентські картки не видаються. Для користування абонентом, Ви лише називаєте його номер диспетчеру, коли викликаєте таксі. Пільгова поїздка надається за паролем, який Ви вказали при реєстрації. Дякуємо, що обрали нашу службу, бажаємо Вам приємних поїздок!
Залишити коментар


Написав(ла): Профессионал [2015-01-07 19:34]
Уважаемый коллектив стильного такси, неплохо было бы регестрировать абонентов онлайн! Традиционными телефонным способом неудобно, и занимает много за частую драгоценного времени! Процветания Вам! Спасибо!

admin: Спасибо Вам за пожелания! Эта функция уже реализована на нашем сайте. Зарегистрироваться абонентом можно нажав на клавишу \\\"Вхід\\\", а потом \\\"Реєстрація абонента\\\" в правом верхнем углу экрана. Спасибо, что пользуетесь нашими услугами!

Константин: зайти невозможно на этот раздел! отремонтируйте!

admin: Константин, очистите кэш Вашего браузера и попробуйте снова! Если не получится, позвоните по телефону 0677423411. Спасибо
Залишити коментар


Написав(ла): зозулька [2014-12-28 12:57]
Викликала таксi 62-62-62 за номером 0673826262 приблизно з 2 до2:30 ночi провисiла на лiнii близько 12.Почула все про вагiтних, про водiiв, та директора було ну дуже приемно.Коли самостiйно вибила перезвонила хотiла посперичатися. Менi в грубiй формi вiдповiди. Девушка я тут не ногти крашу. Чесно це жах неприемно, але докажу дисятому обслуговування.

просто прохожий: Это же какое надо иметь терпение и любопытство, чтоб целых 12 минут сидеть и слушать про беременных водителей и директора)) Бредовая претензия!

Oleg: Для того чтобы не тратить время на разговоры с диспетчерами пользуйтесь Android приложением для вызова такси. https://play.google.com/store/apps/details?id=ks.taxi.android
Залишити коментар


Написав(ла): Денис [2014-12-25 15:31]
Здравствуйте, почему у меня всегда разная стоимость поездки, один раз по льготной поездке 18грн второй раз по тому самом маршруте уже 23грн, также и по простой поездке то 30 то 36грн.

admin: Здравствуйте! Для более точного анализа ситуации, нужно знать детали поездки. Для этого свяжитесь со мной по телефону 0986802549. Хочу обратить Ваше внимание, что стоимость поездки может меняться при ожидании пассажира, а также наличии груза в автомобиле.
Залишити коментар


Написав(ла): Андрій [2014-12-09 15:52]
Как узеать количество призов по акции?

admin: Андрей, по акции разыгрывается 3 приза: ужин в \"Південной Браме\", \"Ресторції Шпігеля\" и 5 льготных поездок.

Oleg: Также среди пользователей Android приложения разыгрывается 150 грн.
Залишити коментар


Написав(ла): Анастасія [2014-12-02 11:12]
27/11/2014 о 15 год. 18 хв. по абоненту 5992 викликала таксі в Раково (ветлікарня) - Чому дана операція не відображається у звіті поїздок?

admin: Доброго дня, Анастасія! Наразі не можу дати Вам відповідь на це питання. Дав завдання програмістам перевірити цю ситуацію. Якщо таке станеться ще раз, дайте знати. Дякую

Анастасія: Так і дана поїздка не з\'явилась у звіті

admin: Анастасія, вона вже ніяким чином там з`явитися не може. В той час, коли Ви замовляли таксі, стався збій системи. Заднім числом ми ії жодним чином внести не маємо можливості.
Залишити коментар


Написав(ла): ирина [2014-11-04 08:02]
вчера пользовалась услугами такси 1562, за поездку которая обходится обычно 40-44 с меня водитель содрал 50гр,попыталась разобраться с директором фирмы,жду ответа до сих пор,мне кажется такие самоуправства водителей-сколько хочу столько и беру- не прибавит плюсов в рейтинг такси,которое борется за звание лучшего,до вчерашнего момента я так и считала,а теперь я вряд ли буду пользоваться этой службой,раз на мнение клиентов плевать

admin: Ирина, километраж по вашему маршруту составляет 13.5 км, стоимость этой поездки составляет 44 грн, все правильно. Но водитель прождал вас 12 минут, стоимость ожидания еще 6 грн. Так что водитель тариф не завышал. Благодарим вас за отзыв и будем рады видеть вас и дальше нашим пассажиром. Хорошего дня!
Залишити коментар


Написав(ла): Максим [2014-11-01 02:49]
Вызывал через другую службу (свою), машина (оказывается приехала) и встала черт знает где. Когда позвонил сказал что так долго нету, оператор моей службы начала спрашивать у их операторов. Их операторы просто игнорировали ее вопросы. В итоге машина уехала. Клиент недоволен. ПОЛНАЯ БЕЗОТВЕТСТВЕННОСТЬ И ПОФИГИЗМ НА КЛИЕНТОВ! (АБОНЕНТОВ)

admin: Максим, вы бы не могли более понятно объяснить суть проблемы?
Залишити коментар


Написав(ла): Таня [2014-10-26 13:13]
Как так может быть??? еще с утра у меня было второе место в топ 5 участников, а теперь третье.. аб. 1164

admin: Просто хтось з учасників зробив замовлення і випередив Вас.
Залишити коментар


Написав(ла): Таня [2014-10-26 07:22]
Здравствуйте!!! Почему мне не пришла смс с выигрышем на телефон?? аб. 1164

admin: Здравствуйте! Напишите на почту, разберемся.taxi062@inbox.ru
Залишити коментар


Написав(ла): Богдан [2014-10-24 18:55]
Розберіться з замовленням на сайті, чи операторами, замовляєш пільгову через сайт, приходить підтвердження, а коли приїзжаєш в пункт призначення, виявляться що платити треба повну вартість, і водій не знає, і так само оператор, а в особистому кабінеті не відображається ця поїздка.

admin: Напишіть нам на пошту повну інформацію про замовлення. Коли і на яку адресу було замовлення. Дякуємо.
Залишити коментар


Написав(ла): иванна [2014-10-15 05:13]
будьласка допоможіть знайти документи загублені в таксі 12 08 2014!! дуже важливо
Залишити коментар


Написав(ла): Любов [2014-10-10 09:43]
Здравствуйте! Я являюсь абонентом Вашей службы, но при входе в свой кабинет появляется информация \"Такого абонента не існує!\", в связи с чем это так? Спасибо

admin: Здравствуйте! На данный момент произошел сбой в работе сайта. Ваш Номер абонента, все данные и количество поездок сберегаются и обрабатываются на другом сервере. В ближайшее время будет восстановлен доступ к базе данных через сайт, наши программисты уже работают над этим. Сейчас всю информацию Вы можете узнать у диспетчера по телефону 626262. Извините за временные неудобства.
Залишити коментар


Написав(ла): Денис [2014-10-09 14:34]
Доброго дня зареєструвався на вашому сайті як абонент все заходило працювало, їздив по абоненту і вот хотів зараз зайти подивитись і мені вибиває що такого абонента не існує то виходить як що я визивав весь цей час на не існуючого абонента? і чому тоді мене ніхто не предупредив?

admin: Доброго дня! Зверніться до нас на пошту з детальною інформацією: номер абоненту та коли зареєструвались taxi062@inbox.ru
Залишити коментар


Написав(ла): Тетяна [2014-09-25 16:06]
Скажіть, будь ласка, скільки коштуватиме поїздка з Хмельницького залізничного вокзалу у готельно-ресторанний комплекс \"Лелека\"? Дехто пише, що він знаходиться у Хмельницькому на Вінницькій трасі, а дехто - у Давидківцях?

admin: Він знаходиться за межами Хмельницького, по Вінницькій трасі, поблизу Давидковець. Приблизна вартість 40 грн.
Залишити коментар


Написав(ла): Дмитро [2014-09-10 12:53]
Добрий день. Хотів запитати, для роботи на вашій службі чи обов\"язково потрібно мати радіостанцію, чи можна просто на андроїді?

admin: Доьрого дня! Поки що треба мати радіостанцію. Підходить навіть на 43 мГц, вона коштує близько 200-300 грн.
Залишити коментар


Написав(ла): Станислав [2014-09-10 09:59]
Скажите пожалуйста будут, ли повышаться тарифы на грузовые перевозки с 60 грн. Спасибо

admin: Здравствуйте, Станислав! В связи с инфляцией и повышением цен на топливо тариф будет увеличен на 10 гривен.

Богдан: Скажіть будь-ласка, а які зараз тарифи на вантажні перевезення? Рахується погодинно?

admin: Тарифи на вантажні перевезення залежать від ваги вантажу і починаються від 70 гривень за годину. Так, оплата погодинна!
Залишити коментар


Написав(ла): Богдан [2014-07-30 07:25]
Добрий день, скажіть будь-ласка, чи є термін дії в виграшної смс на вечерю в ресторані. Отримав смс, ще місяць тому, але не було змоги скористатись виграшем. Чи можу я використати цей виграш зараз, чи потрібно це зробити протягом певного часу?

admin: Доброго дня! Терміну дії немає, можете використати Ваш виграш в будь-який час. Треба лише замовити столик, аби Вас там чекали.
Залишити коментар


Написав(ла): Юрій [2014-07-18 18:29]
Здраствуйте, в який період і за яких умов я можу використовувати пільгові поїздки? Дякую.

admin: Доброго дня! Ваші пільгові поїздки можете використати в будь-який період і без жодних умов. Єдине, вони не можуть бути використані для поїздок за межі міста. Дякуємо Вам!

Юрій: 18.07.2014р вказував двічі що потрібна пільгова поїздка, машин не знаходило( замовляв через сайт) подзвонивши до оператора мені повідомили що машин на пільгову поїздку немає і оскільки на сайті я програвся більше 10 хв + поговоривши з оператором я запізнювався на потяг. Напевно я використаю до кінця пілоьгові поїздки і буду користуватися іншою службою(((

admin: Вітаю Вас, пане Юрій. Не виправдовуючи роботу нашої служби, хочу вибачитись за завдані незручності. Також хочу наголосити на тому, що ми не можемо видати пільгове замовлення водієві, який вже виконав пільгову поїздку в той день або, який їде до Вас з іншого району, адже він вийшов до праці для заробітку, те саме робиться й на інших службах. Ще раз перепрошуємо!

Юрій: На деяких службах таксі можна розрахуватися в кінці поїздки або готівкою або карткою ( бонусними коштами) і водієві немає куди діватися в кінці. То необхідно під час замовлення питати чи це у водія перша чи друга пільгова поїздка??? Аналогічно коли б ви зайшли в супермаркет зі знижкою 10% а вам касир повідомив : зайдіть взавтра я тут для заробітку сиджу, сьогодні вже був такий як ви зі знижкою А сьогодні знижки не буде. Ви б повернулися в данний магазин???

Антон: админ, говорит так как оно есть, водитель може отвезти одну льготную поездку в смену, на других службах такси там где можна росчитатся карточкой, водителю минусую стоимость льготных за месяц при оплате за ефер, а тут такого нет, и тем более Юрий, вы опаздываете па поезд и хотите проехать польготе, ето равносильно тому что бы Вы пошли на тралейбус за 5 минут до поезда!!!)))
Залишити коментар


Написав(ла): Богдан [2014-06-19 14:20]
Добрий день, 13.06 виграв 5 пільгових поїздок, виокристав тільки 2 поїдки з 5. А тепер в кабінеті пише взагалі 0 пільгових. Ви там розберіться, або взагалі не розігруйте.

admin: Добрый день! Да, есть такая проблема. Наши программисты занимаются сейчас этим вопросом. Поездки будут Вам зачислены в обязательном порядке!
Залишити коментар


Написав(ла): Олексій [2014-06-06 08:43]
Хтось користується моїм абоненським номером - 5959. Я поки ні разу не користувався послугами таксі, а у списку вже є 2 поїздки!

admin: Є така можливість. Поцікавтесь в своїх друзів та родичів.

Олексій: Ніхто не знає мого абонентського номеру.
Залишити коментар


Написав(ла): владим [2014-06-03 11:47]
5367 невозможно войти в свой каб. пишет что неверный № абонента или пароль!

admin: Действительно, есть такая проблема. Наши программисты уже этим занимаются.

admin: Все исправили!
Залишити коментар


Написав(ла): Viktor [2014-05-29 09:55]
остані дві поїздки не попали в статистику 26.05 і 29.05 (тобто сьогодні) хоча номер абонента говорив правильно - непоряок

admin: Звіти тимчасово не поновлюються, так як переходимо на нове програмне забезпечення. Всю статистику можете взнати у диспетчера. Вибачте за тимчасові незручності.
Залишити коментар


Написав(ла): Юрій [2014-05-27 16:02]
2 поїздки не відобразилося в звіті по поїздках. 23 та 24 числа. Прохання внести їх у звіт. Абонент 5750

admin: Звіти тимчасово не поновлюються, так як переходимо на нове програмне забезпечення. Всю статистику можете взнати у диспетчера. Вибачте за тимчасові незручності.
Залишити коментар


Написав(ла): Сергей [2014-05-06 21:18]
Сколько льготных поездок можно взять на протяжении суток?

admin: Здравствуйте, Сергей! Количество льготных не ограничено.
Залишити коментар


Написав(ла): Ирина [2014-04-12 12:36]
здравствуйте хорошее такси нечого сказать)молодцы))) но вот к вам вопрос почему когда хочеш разчитать свою поездку не все улицы есть ,вот к примеру ул Александровска на Ц,Озере,пишет по русски,и когда хочеш розчитать поездку пишет некоректный адрес введите на украинском,а вводиш на украинском такой улицы у вас нету((обидно

admin: Здравствуйте, Ирина! Спасибо за хороший отзыв. Дело в том, что расчет поездки идет через Google Maps. Почему у них нет такой улицы, я не знаю)) Попробуйте ввести другую улицу, которая находится рядом с вашей!
Залишити коментар


Написав(ла): Александр [2014-04-08 17:31]
В последнее время часто слышу от водителей : Сколько у вас этих льготных поездок? Чесно говоря не очень приятно ! Я их зарабатывал согласно Вашим правилам!
Залишити коментар


Написав(ла): Ярослав [2014-04-03 22:11]
Та сама проблема, що і в Євгена. Заходжу в кабінет,- пише пароль не правильний, хоча набираю вірно...

admin: Ярослав, у нас все працює. Зверніться до мене на пошту для з`ясування проблем:taxi062@inbox.ru
Залишити коментар


Написав(ла): Євген [2014-03-23 15:59]
Фіча виправлена, дякую, тепер без проблем захожу в свій кабінет.
Залишити коментар


Написав(ла): Євген [2014-03-22 22:40]
От як мені зайти в свій особистий кабінет??? Пише:\"Особистий кабінет Для доступу до цієї сторінки Вам потрібно авторизуватись як абонент!\" Пароль правильний.

admin: Євген, зачекайте, будь ласка, ще трошки, наші програмісти вже працюють над цим питанням. Якщо Вам терміново потрібна якась інформація, зверніться до мене на пошту: taxi062@inbox.ru. Ще раз перепрошуємо за завдані незручності!
Залишити коментар


Написав(ла): Євген [2014-03-20 22:47]
Що у Вас трапилося з авторизацією на сайті,ввожу правильний пароль, а зайти не можу,просто вибиває і все.Полагодьте,чекаю на відповідь. Аб.5692.

admin: Вже все гаразд! Проблема виникла після зміни дизайну. Вибачте за незручності!
Залишити коментар


Написав(ла): Тетяна [2014-03-11 19:12]
У Хмельницькому ще ніколи не їздила на таксі з безкоштовним WI-FI! Давно у ваших авто існує така послуга? На скількох машинах і які умови замовлення?

admin: Пані Тетяна, на жаль зараз така послуга тимчасово не надається.
Залишити коментар


Написав(ла): Дмитрий [2014-03-08 19:42]
Чому водії відмовляються їхати на Чкалова 13? машини находяться на гречанах (чути в слухавку відмову), який сенс бути абонентом, коли тобі відмовляють??????

admin: Дмитро, водії можуть відмовитись тільки по одній причині: вони знаходяться далеко, наприклад на вул. Кооперативній. Скажіть, який відсоток відмов? Дякуємо.
Залишити коментар


Написав(ла): Богдан [2014-02-14 09:40]
Було б чудово, якби був додаток на андроїд, для виклику таксі, як альтернатива мобільній версії сайту.

admin: Богдане, саме працюємо над цим питанням!

oleg: Користуйтесь будь ласка :) https://play.google.com/store/apps/details?id=ks.taxi.android
Залишити коментар


Написав(ла): Екатерина [2014-02-11 12:42]
Я тоже не нахожу себя в рейтинге, вызывала уже 3раза...хотя 3 раза такси приезжало мгновенно, лучше чем обычно вызываешь!!!если так же будет, только on-line вызывать буду!!!

admin: Екатерина, какой у Вас номер абонента?
Залишити коментар


Написав(ла): Александр [2014-01-30 14:05]
Как определяется рейтинг в акции при равном количестве поездок?

admin: Выигрывает тот абонент, который сделал последний заказ раньше.
Залишити коментар


Написав(ла): Євген [2014-01-17 15:42]
Доброго вечора! аб.5692 Диспетчер не додала 1 поїздки за 15.01.Викликав машину в 17.00 на Котовського, 89,ліцей 17 .Дякую.

admin: Вибачте, просто стався технічний збій в базі даних. Поїздку додано.
Залишити коментар


Написав(ла): Ольга [2014-01-17 00:43]
может такси поехать с Хмельницкого в Красилов? если да то сколько будет стоить

admin: Да, мы обслуживаем наших пассажиров по всей Украине и даже за границу возим. Поездка будет стоить в районе 140 гривен.
Залишити коментар


Написав(ла): Вікторія [2013-12-30 15:41]
Зручне таксі) скажіть будь ласка, а 31 грудня о 23.00 годині буде подвійний тариф чи звичайни?

admin: Подвійний тариф починається 31-го грудня о 20.00 і триває до 1-го січня 8.00
Залишити коментар


Написав(ла): Лена [2013-12-29 22:46]
Якісна служба) Чи можливо буде викликати таксі у новорічну ніч?Яка вартість?Дякуюю)

admin: Дякуємо! Так, подачу таксі в новорічну ніч гарантуємо на 100%. Як і на всіх службах міста тариф буде подвійний. Вартість проїзду з точки А в точку Б можна взнати в формі онлайн замовлення.
Залишити коментар


Написав(ла): Богдан [2013-12-28 16:12]
не зрозуміло як, але чомусь зняли пільгову поїздку, випадково побачив, що її використали, коли зайшов в свій профіль на сайті, хоча в той день послугами таксі не користувався взагалі, після того як зателефонував, дуже зайнята оператор, сказала що це знято по прогону. Але я не викликав таксі в той день, взагалі...

admin: Богдане, перевірте пошту. Питання буде вирішено.
Залишити коментар


Написав(ла): абонент [2013-12-27 19:16]
Дякую вам за гарну роботу і чисті машини)Особливо водію 303,Миколаю) А у вас є премії за сумліно виконану роботу?
Залишити коментар


Написав(ла): Роман [2013-12-26 10:57]
Чудовий сервіс! Дуже зручно! Маю побажання : чи можна додати можливість додавати ще декілька стрічко для адрес \"Куди Їхати?\". Наприклад у мене маршрут поїздки складається з 2х і більше адрес. На даниний момент - можна ввести тільки одну адресу.

admin: Дякуємо! Дуже гарне побажання, ми його обов`язково запровадимо як тільки звільниться від інших справ наш програміст. У нас є ще кілька цікавих ідей, які чекають свого часу. Хочу звернути Вашу увагу на те, що поле \"куди їхати\" не обов`язково заповняти. Гарних свят!!!

admin: Романе, Ваше побажання виконано! Користуйтесь, будь ласка.
Залишити коментар


Написав(ла): Александр [2013-12-19 21:13]
Отлично) супер все сделали, сайт круто оформили смотрю куда ездил, сколько льготных, ну вообще красавцы!
Залишити коментар


Написав(ла): Володимир [2013-12-01 19:21]
Сьогодні 1-го грудня, на службі виник курйоз, небуду описувати який, але був не приємний... Завдяки адміністрації служби, а саме Василевського Сергія, цей курйоз був вирішений... І кошти які я витратив на послугу \"Таксі\" мені були повернені згідно умов користування, які є описані на сайті. Сулужба таксі в нащому місті дійсно найкраща!!! Раніше не підводила ніколе... Автомобілі чисті, тихі і пріцівники приємні. Дякую за співпрацю!!!
Залишити коментар


Написав(ла): НАТАША [2013-11-26 17:24]
дякую деспечерам за гарну роботу особливо Олі і Катрусі ЩИРО ДЯКУЮ
Залишити коментар


Написав(ла): Юрій [2013-10-30 07:57]
Зробив абонента, задоволений обслуговуванням. За один день викликав машину 4 рази, зайшов на сайт а у кількості викликів стоїть тільки 3. Десь диспетчир втикнув(((

admin: Дякуємо за позитивний відгук. Дайте номер вашого абонента, будем розбиратись.
Залишити коментар


Написав(ла): пользаватель [2013-10-23 17:30]
Уважаемый admin, а можно сделать чтобы в отчете по поездкам еще и отображалась графа с адресом куда была вызвана машина.

admin: К сожалению нет, так как заказы диспетчерами пишутся вручную, и заносить их в базу данных просто не хватает времени.
Залишити коментар


Написав(ла): Света [2013-10-18 17:09]
а можна узнать почему у вас один и тот же победитель ,на протяжении 4 розыгрышей ????

admin: Побеждает тот, кто делает больше всех заказов онлайн. Победителя определяет программа автоматически, без человеческого вмешательства. Статистика поездок отображается на протяжении всего розыгрыша. Администрация такси не заинтересована в том, что-бы каждую неделю выигрывал один и тот же абонент!

Неважно : Света, здесь все по справедливости, нужно просто чаще вызывать такси. Я уже был победителем, и выиграл только, потому что у меня было больше всего поездок.

Витя: Если следить за топом участников, то на прошлой недели до 19:50 лидировал абонент 2120 на 1 или 2 поездки. А вот после 20:00 стал лидировать абонент 2728 на 2 поездки. Получается за 10 минут он съездил 3 или 4 раза. Интересно..... И выиграл 4 раз подряд....

admin: Витя, Вы правы, но не полностью. До 19.50 действительно лидировал абонент 2120, но всего лишь на одну поездку. За 10 минут абонент 2728 вызвал две машины и стал победителем. Еще раз напоминаем, что администрация такси не заинтересовано в том, чтоб один абонент постоянно выигрывал. Во-первых, это противоречит политике нашей компании. А во-вторых, мы заинтересованы в том, чтоб количество наших заказчиков on-line увеличивалось. Пожалуйста, вызывайте такси чаще, тогда Вы точно станете победителем! Спасибо.

Александр: Мне кажется было бы интереснее проводить розыгрыш среди 3 или 5 лидирующих абонентов

admin: Согласен с вами. Думаем сейчас над тем, какие призы разыгрывать.

Диана: вот Вам Виктор и доказательство что все делает система, я абонент 1717 и только за счет своих поездок уже два раза выиграла ужин, просто надо чаще ездить -)), вызывайте 1562 , данная служба самая качественная-)))

Александр: Вы уже стали разыгрывать приз или выигрывает человек который сделает больше всех поездок?

admin: Александр, выигрывает человек, который сделает больше всего заказов за неделю.
Залишити коментар


Написав(ла): Виталик [2013-10-10 20:06]
Фиат шикарная машина может влезть даже слон! Респект этому водителю что её ухаживает очень тихо и плавно едит!

федір: да це правда і мені здається його позивний 18 якщо непомиляюсь!
Залишити коментар


Написав(ла): 27 [2013-09-23 18:47]
добрий день(вечір)!!!!я вже певний період користуюсь послугами Вашого таксі)!і мене обурює те,що "визиваю"машину,і тут.............неожидано машинка "прокурена".....і хто тоді що докаже????і це не один раз................водій думає,якщо він 5 хв назад покурив то ніхто не почує,і нікому не буде заважати!!!!але трошки заважає,особливо коли сідаєш в машину з маленькою дитиною!!!!!Сергій Михайлових надіюсь на Ваше порозуміння)))))

admin: Доброго вечора! Вибачте нас за такі неприємності. Ми ведемо боротьбу з цим явищем. Надішліть мені на пошту звідки й коли Ви їхали, щоб ми змогли виявити того "курця". Ще раз перепрошуємо!

533: Підтримую! Доволі часто користуюсь послугами вашої служби, і нерідко сідаю в прокурену машину. Особисто я немаю нічого проти курців, але не в машині, тим більше в яку сідаю клієнти з малими дітьми. Ось, наприклад, в мене табачний дим і запах викликає сильний кашель, запаморочення через певний час і серцебиття. Тому прошу (думаю, що я не одна) звернути на це увагу. Дякую. А так ви молодці, що надали можливість населенню замовляти таксі онлайн. Ви реально круті*)

Юрий: на всех службах есть такое, для етого умные люди уточняют(про ненакуренную машыну)водителю никто не может запретить курить в собственной машыне!!!)

533: А вы значит умный, тогда и уточняйте сколько угодно...и не все роботники служб такси в городе имеют собственную машину. Извините, но я около 8 лет пользуюсь услугами такси, и такое слышу впервые. Водителя это машина или нет, никто из клиентов не должен терпеть запах табачного дыма в ней! А теперь подумайте сами, вызываем машинку, УТОЧНЯЕМ про ненакуренную, и ждём такую ещё дополнительных 10-15 минут, пока она найдётьса в нужном раёне, а может вообще в нужное клиенту время такой не будет?! Бывает и так сложновато вызвать такси в городе...
Залишити коментар


Написав(ла): Артур [2013-09-09 10:49]
Впринцепі всьо супер...тільки інколи важко додзвонитись на службу щоб визвати машинку. Особливо сподобалась білий ваз 2110 на чорних катках..і машина в відмінному стані і як водій професіонал!!!

admin: Дякуємо за позитивний коментар! Саме для того, щоб не треба було дозванюватись, ми й розробили онлайн замовлення. Користуйтесь!))
Залишити коментар


Написав(ла): Юрий [2013-09-02 07:06]
Здравствуйте, очень неудобно заказывать льготную поездку через онлайн заказ. Ребят, если уже делаете, то делайте до путя. -1 !

admin: В скором времени эта возможность появится. Извините за временные неудобства.

аб.4346: Не бачу жодної проблеми. Коли мені потрібна пільгова, я просто про це пишу в додатку. Дякую, мені все подобається)
Залишити коментар


Написав(ла): Валентин [2013-08-30 09:28]
Не знайшов на сайті як мову на українську переключити. Продовжу користуватись послугами іншої служби таксі, без онлайн замовлення. Шкода. Ідея гарна, тільки реалізація погана.

admin: Пане Валентине, для зручності усіх наших користувачів ми переклали сайт українською мовою. Будемо раді бачити Вас серед абонентів нашої служби таксі. Дякуємо, що не залишаєтесь байдужими!

Юрий: Несогласен, где-то сайт на укр., а где-то так и остался на рус. И ни туда и ни сюда.

admin: Осталось 3 кнопки, которые надо перерисовывать, мы работаем над этим.

Юрий: Я насчитал 4 кнопки и более 7 фраз.

admin: Скиньте пожалуйста сюда: taxi062@inbox.ru Будем очень благодарны)

Александр: Сам абонент этой службы, видимо не к чему Юрию придираться кроме как к четырём словам которые не исправили системные администраторы!

admin: Уже исправили)

клієнт: А мені без різниці якою мовою сайт. Це не головне.
Залишити коментар


Написав(ла): Неважно [2013-08-20 22:38]
Хочу поблагодарить водителя с позывным "91", что помог с тяжелыми чемоданами. Большое спасибо!!!
Залишити коментар


Написав(ла): Таня [2013-08-12 17:27]
Еще бы добавили функцию, чтоб выбирать льготная поездка или обычная!!

admin: Функцию вызова льготной поездки уже реализовано. Пользуйтесь!.
Залишити коментар


Написав(ла): Андрій Миколайович [2013-08-08 22:12]
Онлайн замовлення - дійсно зручна річ. Набагато менше часу витрачається для виклику таксі. Дякую!
Залишити коментар


Написав(ла): Марина [2013-07-29 20:07]
Спасибо за онлайн заказ. С диспетчером общаться не нужно. Клацнула три кнопки, посмотрела цену, заказала, получила СМС, вышла и села в машину. Быстро, удобно. Молодцы ребята, так держать!

Саша: Дякую! Так дуже зручно особливо мені і моїй жінці тому що ми обоє глухі а так по телефону визвати таксі ми не в змозі.
Залишити коментар


Написав(ла): Нина [2013-07-29 19:23]
Пользуюсь"стильним "со дня его основания и очень довольна всегда вовремя машини чистієєводители не курят и не навязівают разговор ;очень четко ориентируются по маршруту.А сейчас еще можна будет візівать on-lane! Класс!

Макс: Цікаво, в якій школі навчалась пані "Нина"...

kiber: Азіров скул )))
Залишити коментар


Написав(ла): Тимур [2013-07-29 07:10]
обычно пользуюсь другим такси, на этом ехал с другом. отличный попался водила - и футбол перетереть успели, и политику, и анекдотами перекинуться! машину подали очень быстро. может, повезло, конечно. но в следующий раз закажу именно такси 626262
Залишити коментар


Написав(ла): Игорь [2013-07-28 17:50]
Что могу сказать...Подают машинки вовремя, тарифы радуют, водители вменяемые...авто в основном класса эконом, но это небольшой минус!!! Забил в телефон их номер.
Залишити коментар



Поділитися в соціальній мережі:

Опубликовать в Google Plus
На верх :)На верх :)